Dział Nauki i Współpracy z Zagranicą rozpoczyna nabór na wyjazdy w celu prowadzenia zajęć (STA) oraz w celach szkoleniowych (STT) w ramach programu Erasmus+ w roku akademickim 2021/ 2022. Rekrutacja będzie przeprowadzona na wydziałach przez komisje wydziałowe do dnia 26 września 2021 r.
Wyjazdy mogą być planowane w terminach od 15 listopada 2021 do 30 września 2022.
Zainteresowane osoby proszone są o kontakt z właściwymi koordynatorami wydziałowymi:
Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych - dr Renata Modzelewska-Łagodzin Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Szczegóły naboru w ogłoszeniu:
Naukowe Koło Ekonomistów zaprasza do czynnego i biernego udziału w XIX Międzynarodowej Studenckiej Konferencji Naukowej pt. „Nauki społeczne i współczesna ekonomia - szanse, zagrożenia, wyzwania”.
Wydarzenie jest w pełni darmowe (zarówno dla słuchaczy, jak i prelegentów) i odbędzie się w formie zdalnej za pośrednictwem platformy MS Teams w dniach 10-11 grudnia 2021 r. Prelegenci mogą rejestrować się do dnia 14 listopada 2021 r. (za pośrednictwem formularza - link w wydarzeniu poniżej).
Organizatorem wydarzenia jest NKE, Instytut Nauk Ekonomicznych Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Nowoczesne Zarządzanie Biznesem.
Głównymi atutami XIX MSKN-u jest jego międzynarodowy i interdyscyplinarny charakter oraz fakt, że prelegenci będą mieć możliwość wygłoszenia swoich referatów w języku polskim lub angielskim. Organizowane cyklicznie Międzynarodowe Studenckie Konferencje Naukowe rokrocznie cieszą się niemalejącym zainteresowaniem zarówno wśród studentów z polskich uczelni, jak i zagranicznych, w tym m.in. z Indii czy z Indonezji.
PISMO OKÓLNE Nr 2/2021 (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 29 kwietnia 2021 roku w sprawie informacji o zajęciach dydaktycznych na Wydziale Nauk Ścisłych i Przyrodniczych
PISMO OKÓLNE Nr 1/2021 (wersja dostępna cyfrowo)
z dnia 8 kwietnia 2021 roku w sprawie informacji na temat dostępu do bazy dydaktycznej