WYDZIAŁ NAUK ŚCISŁYCH I PRZYRODNICZYCH

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach


Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych
Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach
Informacja w języku łatwym do czytania (ETR)

Logo ETR. Głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK.

Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych mieści się w kilku budynkach.

Dziekanem Wydziału jest dr hab. Cezary Sempruch, profesor uczelni.

Wydziału Nauk Ścisłych i Przyrodniczych łączy w sobie cztery Instytuty:

  • Instytut Nauk Biologicznych,
  • Instytut Nauk Chemicznych,
  • Instytut Informatyki,
  • Instytut Matematyki.

Dziekanat Wydziału mieści się w budynku Uczelni, przy ulicy 3 Maja 54 w Siedlcach.

Czym zajmuje się Dziekanat?

  • obsługuje studentów – przyjmuje wnioski skierowane do Dziekana, wydaje zaświadczenia, przygotowuje listy studentów,
  • prowadzi dokumentację związaną z przebiegiem studiów,
  • przygotowuje egzaminy dyplomowe,
  • przygotowuje dyplomy ukończenia studiów.

Żeby załatwić sprawę w Dziekanacie Wydziału można:

  • zadzwonić pod numer 25 643 10 66,
  • wysłać wiadomość na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
  • przynieść pismo do Dziekanatu do pokoju.